Uspori

petak, 15. srpnja 2016.

Zašto svatko mora isprobati yogu… barem jednom


Predrasuda koju većina ljudi ima prema yogi je da se radi o nekoj vrsti slabo organizirane religije koju prakticiraju čudaci i hipiji, osobe koje ionako žive u nekom svom svijetu i općenito imaju iskrivljenu percepciju stvarnosti i smisla za praktično. Oni su vegani, smrdljivci s dreadovima, hare krišne… umetnite po želji.



I sama sam bila među tim ljudima. Nije me sram priznati da sam bila u krivu.

Danas, samo u SAD-u yogu vježba oko 36 milijuna ljudi. U usporedbi s brojkom iz 2012. radi se o porastu od 30%. Nemoguće da su svi ti ljudi opisani u uvodnom ulomku, na kraju krajeva, ja se, niti kada sam počinjala s yogom, niti danas, dvije godine kasnije, nisam uklapala u taj stereotip yogija koju je nametnula pop kultura.

U zadnje vrijeme yogu preporučujem svima, upravo zato što iskreno vjerujem da je potrebna mnogima od nas, posebno onima koji se bore sa stresom, napetošću, izazovima i predugim sjedenjem. Mnogo je razloga zašto smatram da bi svatko trebao isprobati yogu barem jednom, a ovo su neki od mojih najomiljenijih.

1. Yoga nikad nije dosadna

Razumijem da različiti ljudi imaju različite potrebe, ali tvrditi da je na satu yoge moguće zaspati može samo netko tko na yogi nikada nije bio. Yoga ima toliko varijacija i asana da svatko može pronaći onu koja mu odgovara. Yoga vas tjera da se krećete drugačije, da kontrolirate svaki pokret i mišić te da se ne natječete s nikim nego idete svojim tempom.

2. Yoga pomiče granice

Fizičke i psihičke. Jako često ljudi zamišljaju yogije kao ‘ljude perece’, ali istina je sasvim drugačija. Niti je sve u fizičkom aspektu yoge, niti u psihičkom, nego u skladnoj simbiozi ta dva elementa našeg svakodnevnog života. Isto tako, fizički napredna yoga nije nužno znak napretka, posebno ako je ne prati duhovni napredak. Mnogi se iznenade i prestraše emocija koje ih znaju obuzeti tijekom yoge, ali to je samo znak da idu u pravom smjeru.

3. Yoga mijenja pogled na svijet

Ako me yoga išta naučila, to je nositi se sa stresom i mnogo bolje razlučivati bitne od nebitnih stvari u životu. Dakako, nervozu je nemoguće izbjeći, ali razne tehnike disanja, kao i redovita meditacija (koja bi trebala biti sastavni dio yoge) pomažu mi da održim razinu stresa podnošljivom.
Dakako, sve ovo se neće dogoditi nakon jednog sata yoge, ali ako nikad ne odete na njega, budite sigurni da promjenu nećete doživjeti nikada. Radije počnite odmah, za godinu dana će vam biti drago.

Share This

Nema komentara:

Objavi komentar

Designed By Blogger Templates | Distributed By Gooyaabi Templates