Uspori

petak, 5. kolovoza 2016.

3 jednostavna doručka za one koji ne vole jutro

Jutro mi je najteži dio dana. Priznajem, nisam jedna od onih koji uz pjev ptičica ustaju u cik zore, uživaju u asanama, a zatim i bogatom doručku. Više sam tip koji jedva otvara oči, u tišini pije kavu i doručkuje tek iza 10.

Svi smo različiti i ja (kako se čini) nikada neću biti ranoranioc, ali sam se zato potrudila jutra si učiniti ugodnijima. Usporiti znači osluškivati sebe, a meni trenutno i pratiti tempo tijela, popustiti mu, brinuti se i priuštiti si fine stvari. Među njima su i ova tri ukusna i vrlo jednostavna doručka koja ne uzimaju puno vremena za pripremu, ne opterećuju probavu, a daju mi potrebnu energiju za ostatak dana.



1. Tople zobene pahuljice

Zobene pahuljice volim i tople i hladne, ovisno o godišnjem dobu.

Zimi tople zobene za dvije osobe radim tako da u šalicu do šalicu i pol zagrijanog mlijeka i vode (u omjeru koji mi odgovara) dodam žlicu meda, chia sjemenki, šalicu zobenih pahuljica i malo cimeta. Smjesu na laganoj vatri kuham do gustoće koja mi se sviđa. Na ovakav obrok osobno ne dodajem ništa, ali vi možete ekspetimentirati s voćem, čokoladom, javorovim situpom umjesto meda i zapravo svime što vam padne na pamet.

2. Hladne zobene pahuljice ili voćni jogurt

Davno prije nego sam počela raditi tople, uživala sam u hladnim zobenim pahuljicama. Jednostavne su i brze za pripremu, a ukoliko same pahuljice ipak nikako ne volite samo ih izbacite iz recepta i uživajte u domaćem voćnom jogurtu.

Pripremam ih tako da u posudicu stavim šalicu i pol jogurta i žlicu meda te dobro izmiješam. Zatim dodam malo cimeta, šaku zobenih i šaku ili više svježeg sezonskog ili odmrznutog voća. Sve dobro promiješam i ostavim u hladnjaku na 5 do 10 minuta da se zobene opuste. Osobno mi odgovara svo voće, od malina do jabuka, ali možda su mi najdraže višnje.

Kao što sam spomenula, zobene možete izostaviti i dodati više voća, pire od voća, orašaste plodove, sjemenke ili druge dodatke te uživati u svojoj kreaciji.

3. Avokado i jaje na tostu

Da, sad stvarno zvučim kao blogerica :) ali ovo je toliko jednostavno, a ukusno da nisam mogla odolijeti. 

Jedan avokado dovoljan vam je za otprilike 4 tosta, najbolje ga je usitniti vilicom i sačuvati teksturu, ali za potrebe jutra možete ga ubaciti u blender. U međuvremenu stavite jaja da se peku. Posložite avokado po tostu, na njega stavite pečeno jaje (ili kakvo volite, eksperimentirajte), mrvu soli i papra i to je to.

Poanta svakog od ovih prijedloga je da ostavljaju puno manevarskog prostora za eksperimente i dodatke te da ih je uistinu moguće maksimalno prilagoditi ukusu i raspoloženju, a s malo truda i veganskoj publici :) Dobar tek!
Share This

Nema komentara:

Objavi komentar

Designed By Blogger Templates | Distributed By Gooyaabi Templates