Uspori

utorak, 9. kolovoza 2016.

Kako putovati s malo stvari?


Za početak, priznajem da sam daleko od backpackera koji putuju svijetom s ruksakom na leđima. S druge strane, ne jednom sam doživjela da se ljudi čude mojoj prtljazi. Ne zato što je ogromna, nego zato što je smatraju premalom za broj dana na koje idemo.

Prošle godine sam išla na jedno putovanje koje je uključivalo jako puno hodanja po zahtjevnom terenu, kišu, možda snijeg, kupanje u hladnoj rijeci na 8 stupnjeva (sva sreća, vani je bilo ugodnih 11) i nekoliko posjeta restoranima. Kad sam složila tajice, traperice, par pulovera i t-shirta, kupaći kostim i vjetrovku moj zaključak je bio:

„Pa ja ova četiri dana mogu provesti s ruksakom na leđima“

Na nagovor gore polovice, spremila sam još dvije rezervne majice koje, pogađate, nisam ni izvadila.

Prošle godine smo zajedno išli u Amsterdam. S jednim koferom. Manjih dimenzija. Kad ga je vidjela moja prijateljica, mislila je da se šalim kad sam rekla da je to jedini kovčeg. Očekivala je da imam još jedan takav. Zamislite šok kad je shvatila da je to zajednički kovčeg za nas dvoje i za sedam dana.

Ja sam Borina i putujem s jako malo stvari.

I dok mi se u nekim mlađim danima znalo desiti da ponesem stvari koje ne obučem, u zadnjih 5 godina, to mi se nije dogodilo nijednom. Kada se pakiram, to činim promišljeno, uzmem u obzir svaku situaciju, ali ipak ostanem realna. Moj sustav me nikad nije iznevjerio, a ovo su neki od trikova koje koristim.



1. Budite spremni

Ako biram između još jedne haljine i kišobrana, radije ću uzeti kišobran. Šanse da vam treba baš ta i nijedna druga haljina su manje od šanse da vam zatreba kišobran. Odjeća vam vjerojatno neće trebati, ali na turističkom odredištu ćete kišobran itekako preplatiti.

2. Budite praktični

Rimljanke za razgledanje Rima? Očekujte žuljeve. Štikle u Indiji? Svaka čast na hrabrosti, ali znate li kakve su ulice tamo? Prednost dajte kvalitetnim i udobnim cipelama. Jednako tako, nosite odjeću oko koje ne treba razmišljati. Moja garderoba za 7-dnevna ljetna putovanja uglavnom se sastoji od:

  • Čvrstih i udobnih tenisica
  • Nekoliko T-shirta/majica bez rukava
  • Jedne veste, tri ako sam u planinama
  • Dva do tri para laganih hlača ili tajica
  • Dvije do tri haljine (ali je češće jedna)
  • Velikog šala koji može poslužiti kao jastuk, deka, ručnik, top, stolnjak, štogod
  • Ostalih stvari poput donjeg rublja i čarapa te nečega za spavanje

Pogađate, najviše od svega se koristi šal jer je totalni hit u prehladnim avionima, krcatim plažama i sl.

3. Posložite prioritete

Ako želite završiti na streetstyle stranicama, sasvim je legitimno da birate najstylish kombinacije, ali pokušajte se sami sa sobom dogovoriti kamo idete, zašto idete i što želite postići svojim putovanjem, prije nego krenete u avanturu zvanu pakiranje.

Ako se spremate na putovanje u prirodu, bez obzira koliko luksuzno to mjesto bila, trebat će vam praktična odjeća i obuća. Ako razgledavate grad pun sakralnih objekata, spakirajte 'pristojne' komade.

Svemu u životu, pa tako i pakiranju pristupajte svjesno. Shvatite zašto nešto činite i ocijenite svaki element. To ne znači da morate ubiti spontanost, ali budite svjesni onoga što radite i stvari koje spremate. Na taj način ćete umanjiti stres, prije, tijekom i nakon putovanja, a tko zna, možda dobijete priliku gledati i kako se problemi (u ovom slučaju stilski) polako rješavaju sami od sebe.

Share This

Nema komentara:

Objavi komentar

Designed By Blogger Templates | Distributed By Gooyaabi Templates